Обява за избор на изпълнител

Във връзка с изпълнение на дейност “Изготвяне на техническа документация по образеца на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги за възлагане разработването на софтуер за Информационната система на НАПОО по проект „Качество и ефективност“, договор BG05M9OP001-3.020-0001-C01“ и съгласно заповед № П-02-1-38/28.05.2020 на председателя на НАПОО трябва да се изпълнят следните дейности:

1. Изпълнителят да се запознае (да познава) в детайли с използваната в момента Информационната система на НАПОО (https://is.navet.government.bg), която събира, обобщава и обработва информацията за осъществяване на процедурата по лицензиране, процеса на организираното от ЦПО професионално обучение на лица над 16 г. в страната и на мониторинг и последващ контрол от страна на НАПОО.
2. Да изработи и съгласува с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ функционално описание на софтуер за Информационната система на НАПОО по проект „Качество и ефективност“, договор BG05M9OP001-3.020-0001-C01“ софтуер. При изработката на това функционално описание Изпълнителят следва да се ръководи от основните изисквания към този нов софтуер, посочени в проектното предложение, но не само:

– изграждане на нов потребителски интерфейс за използваната в момента Информационната система на НАПОО (https://is.navet.government.bg), при запазване на съществуващите функционалности на ИС на НАПОО и разработване на нови такива;

– софтуерът ще включва функционалности за извършване на контрол (включително автоматизиран контрол), като създаде предпоставки за облекчена форма за комуникация между ЦПО от една страна и НАПОО, АЗ и МТСП от друга.

– софтуерът ще съдържа нов потребителски интерфейс, предназначен за кандидатите за обучение с цел да ги улеснява при избора на квалификационен курс като ще се създадат условия гражданите да могат да селектират център, показал добри резултати (оценени по конкретни критерии) , да се информират за организацията на учебния процес, издаваните документи, съдържанието на обучение (съгласно ДОС по избрани професии), както и за компетенциите, които ще бъдат усвоени в конкретен квалификационен курс в ЦПО.

– софтуерът ще включва нови модули за: измерване и представяне по достъпен начин на степента на удовлетвореност на обучените и техните работодателите; самооценяване от ЦПО на качеството на предлаганото обучение, с възможност за верифициране на резултатите от външните експерти и класиране на ЦПО по определени от НАПОО критерии на базата на показани резултати.

– софтуерът ще запази и надгради съществуващата интеграция между  използваната в момента Информационната система на НАПОО (https://is.navet.government.bg) и системата за документооборот, използвана в НАПОО;

– данните от съществуващата ИС на НАПОО ще бъдат мигрирани, ще се запази и разшири съществуващата интеграция между базите данни на АЗ и НАПОО, вкл. и с цел проследяване реализацията на завършилите обучение в ЦПО;

– софтуерът трябва да отговаря на изискванията на ЗЕУ и подзаконовите актове, вкл.  за защита на данните в ИС на НАПОО и непрекъсваемост на работата на ИС на НАПОО. Софтуерът ще бъде разработен при спазване на концепцията Privacy and Security by Design.

3. Да изготви необходимата техническа документация за избор на изпълнител за разработването на софтуер за Информационната система на НАПОО в съответствие с изискванията на ЗОП и на ЗЕУ, която включва:

– Функционално описание и определените правила за удостоверяване на съответствието на технически спецификации за провеждане на обществени поръчки за разработка, надграждане или внедряване на информационни системи или електронни услуги на основание чл. 58б от Закона за електронното управление и §10 и §11 от преходните и заключителни разпоредби към Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги“ в сила от 26.02.2020 г.

– Техническо задание за по образеца на Приложение № 1 към чл. 38, ал. 3 от Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги приета с ПМС № 3 от 9.01.2017 г., обн., ДВ, бр. 5 от 17.01.2017 г., в сила от 1.03.2017 г., изм. и доп., бр. 66 от 10.08.2018 г., в сила от 10.08.2018 г. за възлагане разработването на софтуер по проект „Качество и ефективност“, договор BG05M9OP001-3.020-0001-C01“.

– Контролен лист за проверка на задължителни изисквания при изготвяне на спецификации по реда на чл. 56, ал. 2 и чл. 58б от Закона за електронното управление (ЗЕУ)

– Документ за съответствие на изработеното техническо задание по образеца на Приложение № 1 към чл. 38, ал. 3 от Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги приета с нормативните изисквания, съгласно чл.10 от Правила за удостоверяване на съответствието на технически спецификации за провеждане на обществени поръчки за разработка, надграждане или внедряване на информационни системи или електронни услуги.
4. Да съгласува с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ изработените по т.3 документи
5. Да съдейства на Възложителя при съгласуването от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с ДАЕУ на изработените от него документи, като отрази направените от ДАЕУ предложения или отговори на зададените въпроси
6. Да осигури за собствена сметка всички необходими материали и помощни средства

Авторските права на изработените от Изпълнителя  документи са на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ оказва пълно съдействие на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при функционалното описание на софтуера за Информационната система на НАПОО.

Прогнозна стойност на услугата е 4 000 лв. с ДДС.

Срок за представяне на офертите 05.06.2020г. (до 17,30 ч.).

Максимален срок за представяне на изготвените документи – 30 дни след сключване на договор

Офертите се представят на ел. поща на НАПОО (napoo@navet.government.bg) или в деловодството на НАПОО на адрес гр. София, 1113, бул. „Цариградско шосе” № 125, бл.5 .

ПРИЛОЖЕНИЯ:

Проект на договор
Проект на оферта
Кратко описание на използваната в момента Информационната система на НАПОО (https://is.navet.government.bg)

Критериите за избор на изпълнител са :

Цена
Срок за представяне на изготвените документи (но не повече от 30 дни след сключване на договор)

В случай на нужда от допълнителна информация, можете да отправяте въпроси към:

Николай Нетов,  ел. поща: nikolay.netov@edu.mon.bg тел: +359898443889

Цветанка Танева, ел. поща: c.taneva@navet.government.bgтел: +359886842729